Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex Prlplatsen - en prla p ntet
Prlplatsens forum. Hr kan man prata om allt som rr prlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Ny designmarknad i Gteborg

Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex -> Att slja sina verk
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

tistelflikkan
Ametrin

Inlgg: 862
Frn: Gteborg

InlggSkrivet: Tor Mar 18, 2010 20:11 pm    mne: Ny designmarknad i Gteborg Citera

Hr kommer ett tips Smile
A'la london r en ny designmarknad i Gteborg, frsta marknaden blir p Pustervik 24 april.
Jag fick veta det genom att de tv som startar upp marknaden kom fram och presenterade sig nr jag stod p Fresh Fish i februari och sen tog de kontakt med mig igen, de verkar trevliga och kreativa.
www.alalondon.se

Tigris
Tigerga

Inlgg: 3159
Frn: Tjrn (norr om Gteborg)

InlggSkrivet: Tor Mar 18, 2010 22:00 pm    mne: Citera

Lter intressant! Very Happy

PUSS - en prltrff - nu planerar vi fr hsten 2010...
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum

tistelflikkan
Ametrin

InlggSkrivet: Sn Apr 25, 2010 11:13 am    mne: Citera

Marknaden var igr och jag tnkte skriva en liten utvrdering... Marknaden var den bsta hittills fr mig. Beskarna var precis rtt klientel, de visste att det handlade om design och det var design de ville ha. Inte en enda frskte pruta! Jag fick t.o.m betalt fr en reklampenna... Skumt men vill de betala s... :/ Ngon minut i 12 sa arrangrerna till att de skulle ppna drrarna strax, exakt kl 12 strmmade folk in och mnga va de! Tnka sig, de kade fr att komma in! Det var hftigt men jag blev lite chockad Wink S det r lite en underdrift att sga att jag rekommenderar nsta A'la London Wink

Tigris
Tigerga

Inlgg: 3159
Frn: Tjrn (norr om Gteborg)

InlggSkrivet: Sn Apr 25, 2010 11:25 am    mne: Citera

Kul att det gick bra fr dig!

Jag kollade p hemsidan du lnkade till och det verkade vara en hel del intressanta och kreativa sljare.

PUSS - en prltrff - nu planerar vi fr hsten 2010...
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum

Honey Bee
Saltvattensprla

Inlgg: 559
Frn: Enskede

InlggSkrivet: Sn Apr 25, 2010 11:40 am    mne: Citera

S spnnande det lter, och vad kul att det var s lyckat fr dig! Man blir verkligen glad nr det gr s bra fr en medprlare. Very Happy

Finns det ngot liknande i Stockholm? Frr fanns ju Street designmarknad men jag vet inte om det r samma sak. Dit kom ju mycket folk som bara rkade flanera frbi och d r det kanske inte samma klientel som A'la London.

tistelflikkan
Ametrin

InlggSkrivet: Sn Apr 25, 2010 13:24 pm    mne: Citera

Tack! Smile

Tigris - jag hann inte g runt och kolla mer n en liten snabbis men det verkar absolut ha varit hrliga kreatrer dr Smile

Honey Bee - jag knner inte till Sthlm men har hrt talas om Street. finns det inte lngre? hr va de sklart ocks en del som inte hade siktet instllt p marknaden frn brjan men ramlade in p den. men de flesta hade planerat att g dit frn brjan. nu va de ju frsta gngen den var och jag tnker att om den blir ett stende inslag s kan det nog bli s att det mattas av lite, i och med att folk d tnker att de kan g nsta gng i stllet... eller vad tror ni?

alalondon
Nabbi

Inlgg: 2

InlggSkrivet: Mn Apr 26, 2010 09:23 am    mne: Citera

Hej,

Kul att du uppskattade marknaden. Blev glad fr de vrmande orden!

Vi jobbar p att ordna nsta marknad, vr frhoppning r att den ska bli av senare i sommar. Maila grna om ni r intresserade.

Det bsta stlle fr att hnga med p vad som hnder med marknaden r att g med i vr Facebookgrupp s missar ni inte nr det r dags igen. http://www.facebook.com/group.php?gid=377293561068&ref=ts

/Mattias

PS. I Stockholm finns ngot som heter "Stockholm Weekend Market", som precis har startat. Vet inte hur bra de har kommit igng n men de kr varje vecka s det r ju vrt att ka dit och kolla. F-skattesedel krvs dock. DS.
-----------------------
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Skicka email Besk anvndarens hemsida

alalondon
Nabbi

Inlgg: 2

InlggSkrivet: Ons Jun 02, 2010 23:13 pm    mne: Dags fr nsta marknad! Citera

Ville bara tipsa om att nu kr vi nsta la London!

r du intresserad av att vara med? Titta in p www.alalondon.se eller www.facebook.com/group.php?gid=377293561068. fr mer info!
-----------------------
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Skicka email Besk anvndarens hemsida
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex -> Att slja sina verk Alla tider r GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet