| Visa fregende mne :: Visa nsta mne |
| Vad kan du tnka dig? |
| Igen reklam tack! |
|
6% |
[ 2 ] |
| Bara banner p affrersidan |
|
9% |
[ 3 ] |
| Bara annonser vid sidan av menyerna |
|
3% |
[ 1 ] |
| Banner p affrersidan och annonser vid sidan av menyerna |
|
51% |
[ 17 ] |
| Betala 20 kr/r som medlem p sidan och f tillgng till forum och galleri |
|
27% |
[ 9 ] |
| Annat frslag (skriv en kommentar) |
|
3% |
[ 1 ] |
|
| Totalt antal rster : 33 |
|
| Frfattare |
Meddelande |
Beatrice
Prlplatsadministratr

Inlgg: 890
Frn: Boden
|
Skrivet: Fre Aug 26, 2005 9:52 am mne: Reklam p Prlplatsen? |
|
|
Som de flesta av er kanske vet s drivs Prlplatsen av mig som privatperson. Era gallerier och beskrivningar krver mycket utrymme och utrymme har jag mycket av hr p studentservern. Nackdel r att p studentservern kan webbplatsen bli borttagen nr som helst eftersom jag inte lngre r student vid Ume universitet. Dessutom r inte skerheten p servern den bsta och konstiga saker verkar hnda lite d och d.
Jag hller p att titta p webbhotellslsningar och priset hamnar d kring 500-600 kr/r fr mig, ingen jttesumma i sig men jag skulle ju kunna kpa prlor fr pengarna
Nu funderar jag p att hra med de stllen som har lnkar p affrersidan om de kan tnka sig att vara beredda att betala en slant fr att f sin logo dr plus eventuellt slja reklamutrymme, endast till prlrelaterade fretag utanfr menyerna p sidan.
Jag skulle ven kunna lgga in mig som affiliate s att om ni vill bestlla bcker s kan ni g via Boktipssidan hr och om ni slutfr bestllningen trillar det in ngra kronor till Prlplatsen.
Ni som svarar "Ingen reklam tack!" fr grna ge alternativa stt fr mig att finansiera webbplatsen. _________________ ~gare till Prlplatsen ~ |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Spacegirl
Mnsten
Inlgg: 1049
Frn: Jmtland
|
Skrivet: Lr Sep 24, 2005 4:31 pm mne: |
|
|
Jag tycker reklam r bra i mttliga mngder.
Och drar det in pengar till hjlp att betala avgiften s r det ju nnu bttre.
Tradedoubler kanske vore ngt?
Eller lnkar som nr vi klickar p dem ger ngn krona till dig.
Som sagt reklam r helt okej, s lnge det inte ser ut som p Aftonbladet =) |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Beatrice
Prlplatsadministratr

|
Skrivet: Lr Sep 24, 2005 4:33 pm mne: |
|
|
| Spacegirl skrev: | Jag tycker reklam r bra i mttliga mngder.
Och drar det in pengar till hjlp att betala avgiften s r det ju nnu bttre.
Tradedoubler kanske vore ngt?
Eller lnkar som nr vi klickar p dem ger ngn krona till dig.
Som sagt reklam r helt okej, s lnge det inte ser ut som p Aftonbladet =) |
Jag r medlem p traddoubler men har nnu inte anvnt mig av det eftersom jag mste flytta webbplatsen frst. Det kommer inte se ut som p aftonbladet om det blir reklam och det kommer ox bara vara relaterad reklam. _________________ ~gare till Prlplatsen ~ |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Spacegirl
Mnsten
|
Skrivet: Lr Sep 24, 2005 4:33 pm mne: |
|
|
Lter prima det  |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
mynta
Rocaille
Inlgg: 85
|
Skrivet: Sn Sep 25, 2005 6:15 am mne: |
|
|
Nu rstade jag p reklam. men personligen s har jag inte ett smack emot att betala 20 kr per r heller.
Du gr ett fantastiskt jobb, Beatrice, frresten. Jag r S glad fr din site & ditt iniativ till det. *kram* |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Elisabet
Gst
|
Skrivet: Sn Sep 25, 2005 7:19 am mne: |
|
|
hr r en till som kan tnka sig betala 20 spnn/r fast det gr inget med reklam heller (jag rstade p det)
r bara lycklig att denna sidan finns verhuvudtaget.....
Tack Beatrice  |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Spacegirl
Mnsten
|
Skrivet: Sn Sep 25, 2005 3:20 pm mne: |
|
|
Jag betalar ocks grna fr denna braiga sida.
Jag betalar redan idag fr att spela alfapet p en sida som en privatperson har byggt upp. Det r beundransvrt att mnniskor vill/orkar/kan hlla igng sidor som denna. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Beatrice
Prlplatsadministratr

|
Skrivet: Fre Nov 04, 2005 9:25 am mne: |
|
|
| Ulrix skrev: | Jag hller med, betalar grna ocks en slant! Sen tycker jag ocks att reklam r helt ok. drutver kanske du som sitter som en spindel i ett prlnt kan anorda "marknader" eller happenings som drar in pengar till prlplatsen och finansierar dina prlor, den belningen ska du ha som ordnar och fixar -r man ovrderlig s r man=)
Lycka till och gr det du behver fr att f sidan att funka, tycker att du kan frbise om ngon eventuellt inte gillar reklam, alla vill iallafall hellre ha reklam n ingen prlplats!
Mvh U. |
Nu i helgen kommer jag fixa och dona lite och registrera domnnamn blir mest troligt www.parlplatsen.se (och om det inte r fr dyrt ven www.prlplatsen.se) ellert r det mer passande .net dvs. www.parlplatsen.net/www.prlplatsen.net?
Sen skall jag frska hinna med att lgga ut det nya materialet som blivit liggande allt fr lnge, samt det material som medlemmar skickat in. Skms fr att jag inte tagit mig tid att fixa det. Men men heltidsarbte och 2 barn tar ju lite tid de ox. Skall ven frska hinna prla lite i helgen.
Kommer skicka ut mail med reklamfrfrgningar till de fretag som finns med under affrer eftersom de 12 som bemdat sig att svara p enkten verkar i majoriet tycka att det r ok med lite reklam p sidan. Har ven ett affiliateavtal med tradedoubler och skall kolla om ngra prlbutiker r med dr, ven bokhandlare fungerar ju d jag har en sida om prlbcker. _________________ ~gare till Prlplatsen ~ |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Spacegirl
Mnsten
|
Skrivet: Fre Nov 04, 2005 3:47 pm mne: |
|
|
.se r vl bra, men egentligen spelar det vl ingen roll vilket suffix det r.
Ta det som du tycker r bst & billigast. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Beatrice
Prlplatsadministratr

|
Skrivet: Lr Nov 05, 2005 5:55 pm mne: |
|
|
| Spacegirl skrev: | .se r vl bra, men egentligen spelar det vl ingen roll vilket suffix det r.
Fr nog ta det nsta helg trots allt, blev inlagd p sjukhuset med dliga jrnvrden och fick blod inatt. Skall nog bara slappa resten av helgen. _________________ ~gare till Prlplatsen ~
Senast ndrad av Beatrice den Lr Nov 05, 2005 8:45 pm, ndrad totalt 1 gng |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Spacegirl
Mnsten
|
Skrivet: Lr Nov 05, 2005 8:42 pm mne: |
|
|
Men din stackare.
Nu mste du ta det lugnt & vila.
Lt allt annat bero!
Krya p dig
/Space |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Marie
Chevron
Inlgg: 239
Frn: Stockholm
|
Skrivet: Sn Nov 06, 2005 12:49 am mne: |
|
|
Stackars dig! Ta det lugnt och knn inget dligt samvete ver att du inte uppdaterat hr. Vi som hnger hr r bara glada att detta forum finns ver huvud taget.
Krya p dig! Kram |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
mynta
Rocaille
Inlgg: 85
|
Skrivet: Fre Nov 18, 2005 4:15 pm mne: |
|
|
| Beatrice skrev: | | Spacegirl skrev: | .se r vl bra, men egentligen spelar det vl ingen roll vilket suffix det r.
Fr nog ta det nsta helg trots allt, blev inlagd p sjukhuset med dliga jrnvrden och fick blod inatt. Skall nog bara slappa resten av helgen. |
Hur r det med dig gumman? Tnker p dig vet du. precis som Marie, m fl skriver, stressa fr jizze namn inte! Jag lskar stllet & tycker att det r toppen! INte har du ngt att skmmas fr, jobbet du lagt ned hr redan r enormt.
- jag r dig enormt tacksam fr det! *kram* |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Beatrice
Prlplatsadministratr

|
Skrivet: Fre Nov 18, 2005 6:06 pm mne: |
|
|
| mynta skrev: | Hur r det med dig gumman? Tnker p dig vet du. precis som Marie, m fl skriver, stressa fr jizze namn inte! Jag lskar stllet & tycker att det r toppen! INte har du ngt att skmmas fr, jobbet du lagt ned hr redan r enormt.
- jag r dig enormt tacksam fr det! *kram* |
Nu r det bttre, kommer nog vila denna helg ox frn webbsnickeri men sen s skall jag f tummen ur  _________________ ~gare till Prlplatsen ~ |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Mai
Nabbi
Inlgg: 22
Frn: Stockholm
|
Skrivet: Tis Dec 06, 2005 10:44 pm mne: Re: Reklam p Prlplatsen? |
|
|
Hej!
Frst mste jag ocks f sga att jag som alla andra tycker att du har gjort ett fantastiskt arbete. Du har absolut ingenting att skmmas fr, utan du ska vara stolt ver allt du har gjort hr!
Jag lmnar ocks min kommentar hr:
Om jag skulle glmma bort att jag har min prlbutik och skulle kommentera som en privatperson som ocks lskar att prla och handla prlor, s skulle jag sga att det r inga problem med reklam p Prlplatsen. Jag tror att alla alltid r intresserade av nya butiker, nya produkter osv, s jag tror inte reklam skulle stra dem s mycket. Sedan skulle jag ocks grna betala en slant som medlem!
Som en annan "jag" som har en prlbutik p ntet, skulle jag sga att jag absolut skulle vilja betala en slant fr att din site ska fungera och att f min logo dr och eventuellt reklamutrymme! Fr denna site r toppen och jag vill att den ska vara kvar precis som den r nu, eller nnu bttre!
Hoppas du mr bra nu.
Hlsningar frn Mai
- SkapaSmycken.se - |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
|