Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex Prlplatsen - en prla p ntet
Prlplatsens forum. Hr kan man prata om allt som rr prlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Marknad p Jamtli, stersund

Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex -> Att slja sina verk
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

Veda
Prluggla

Inlgg: 2030
Frn: Hrnsand

InlggSkrivet: Tis Apr 06, 2010 17:21 pm    mne: Marknad p Jamtli, stersund Citera

r det fler n jag som kommer att st p vrmarknaden p Jamtli i maj? Eller kanske beska marknaden?
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Skicka email Besk anvndarens hemsida

Veda
Prluggla

InlggSkrivet: Tor Maj 20, 2010 06:29 am    mne: Citera

Vill bara pminna er i nrheten av stersund att det r marknad till helgen. Frsta gngen jag r dr s jag kan inte bertta nt om sjlva marknaden. Men jag kommer att st i en liten bod tilssammans med min kompis som sljer sydda barnsaker mm.
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Skicka email Besk anvndarens hemsida

Veda
Prluggla

InlggSkrivet: Mn Maj 24, 2010 11:52 am    mne: Citera

Vilket fruktansvrt dligt resultat. Har aldrig sttt p en marknad dr jag har slt smre.

Jag slde fr totalt 150 kr p tv dagar och min kompis fr ngot mer. Men hyran kostade 650 kr fr tv dagar. S jag gick i frlust. Rknar man sedan resekostnad och campingavgift d r det katastrof.

Det var mycket folk p lrdagen och bttre vder d, p sndagen regnade det. Men vad hjlper det med beskare nr de inte handlar?

Snacka om att man fr dlig sjlvknsla, r jag totalt ute och cyklar med mina smycken? Kanske priset r fr hgt? Men jag har inte lust att sknka bort grejorna.

Jag som hade hoppats p lite inspiration infr sommarens fasta utstllning i Kulturfabriken i Mjllom. Vi ska dit snart och stta upp sakerna och jag vet nnu inte hur jag ska "mblera". I fjol lyckades jag riktigt bra, men jag vill ju inte att det blir precis lika i r. D blir det ju ingen spnning fr terkommande beskare.
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex -> Att slja sina verk Alla tider r GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet