Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex Prlplatsen - en prla p ntet
Prlplatsens forum. Hr kan man prata om allt som rr prlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex
Visar Profil :: hovaprest

Blodsten
Totalt antal inlgg:  889
[1.37% av totala / 0.26 poster per dag]
Hitta alla inlgg av hovaprest
Frn:   
Hemsida:   
Användarens galleri:  hovaprests galleri
Yrke/sysselsttning:   
Intressen: nybrjare p prlfronten
Kontakta hovaprest
Emailadress:  
Privata meddelanden: Skicka privat meddelande
MSN-messenger:  
Yahoo-messenger:
AIM-adress:  
ICQ-nummer:

nrbild p mitt halsband med dubbel S:t Petersburg
Detta r samma halsband som jag tidigare visat i helfigur. Men eftersom det fotot r s otydligt s lgger jag till detta. Sytt med tjeckiska transparenta Garnet 11/0 samt Miuyki 8/0 i guldfrg. Med ett swarovskihjrta.
09 Jan 2008

peyoterope med Fossil Jasper
Detta r ett mycket enkelt rope sytt med tjeckiska seed beads11/0 Cheyenne Pink Luster. En frg som jag tycker "talar mycket fr sig sjlv". Tyvrr kommer inte glansen i de fina prlorna fram p fotot. Jag har sjlv kommit p hur jag skulle f ropendarna att mtas. Fast det finns skert fler som kommit p det eftersom det r en ganska enkel lsning.
09 Jan 2008
zigzag-halsband
zigzag-halsband
Hej, Mnster till detta halsband har funnits i B&B. Detta r sytt med tjeckiska 11/0 Dark Brown matte, Bronze samt Crystal Bronzelined RB. Lngst ut har jag fasetter i bronze, 3 och 4 mm samt champagnefrgade runda Gterman. Det finns ven med en frg Miuyki 11/0 samt en 15/0. Detta r det frsta smycket jag har skannat. Fr se hur det ter sig i galleriet. jag r inte helt njd med frgerna, fr se om jag inte fotar ocks nr dagarna blir ljusare.
30 Dec 2007

Detta r ett av de frsta halsbanden jag gjorde i peyoterope. Det r sytt med tjeckiska 11:or i Light Ruby transparent RB. Sedan r det coralling med ca 100 Swarovskiprlor i olika storlekar. Mixade rda frger p dessa. Obs, halsbandet r symetriskt, ven om det inte ser s ut.
13 Aug 2007

Hoppa till: