Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex Prlplatsen - en prla p ntet
Prlplatsens forum. Hr kan man prata om allt som rr prlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex
Visar Profil :: Panthera

Chevron
Totalt antal inlgg:  201
[0.31% av totala / 0.12 poster per dag]
Hitta alla inlgg av Panthera
Frn:  Stockholm
Hemsida:  http://www.anettessmycken.bloggspace.se
Användarens galleri:  Pantheras galleri
Yrke/sysselsttning:   
Intressen:  
Kontakta Panthera
Emailadress:  
Privata meddelanden: Skicka privat meddelande
MSN-messenger:  
Yahoo-messenger:
AIM-adress:  
ICQ-nummer:

Blomhngen
Ett par rhngen med samma sorts blommor som i halsbandet.
07 Mar 2011

Blomhalsband
Ett halsband av gula, rda och orange blommor av polymerlera. Frst tnkte jag gra ett armband, men blommorna funkade inte riktigt till det. S det blev ett enkelt halsband; bara en lng kedja med blommor i ena nden och ett ls i den andra nden. Det sg lite trkigt ut med bara blommorna s jag hngde ven p ngra blad av polymerlera.
07 Mar 2011
Cupcake-rhngen
Cupcake-rhngen
rhngen jag gjort av mina sm cupcakes. Ska hlla i ett par ws p Facett och lra ut hur man gr dessa. Finns ngra platser kvar n! ;o)
13 Mar 2010
nglarhngen
nglarhngen
Har suttit och gjort massor med nglarhngen. Fick en bestllning p en massa nglar och trodde jag skulle tycka det var trkigt att gra likadana, men det var faktiskt kul. Och de r ju inte exakt likadana.... Jag har anvnt en massa prlor jag ftt i diverse swappar/rak. De tv bla, den rda och den svarta (med blomma) verst, och underst; den grna till vnster, lilametallic och huvudet p den grna till hger r alla prlor frn diverse swappar.
13 Mar 2010

Hoppa till: